Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Ziarno | użytkownik

imię i nazwiskoMariusz Ziarnowski adresWrocław zarejestrowany12.10.2007 @15:52:57 ostatnio na stronie19.12.2011 @21:33:37



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8341589
digarty18 komentarze110 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon EOS 350d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Ziarno    27.12.2010 @01:33:05
Dlaczego nie? Kompakt też aparat ;D
~seli8    27.12.2010 @01:24:03
wyskoczyłamym ale nie z kompaktem moim;P
~seli8    27.12.2010 @01:17:10
ja ledwo jakis zarys serca stworzylam w profilowym^^ cięzko duzo praktyki trzeba
~PrzypadkA    20.05.2008 @20:56:46
narazie to mi się żadne moje nie podoba może kiedyś usiądę do tego bo teraz nie mam czasu na robienie zdjęć (oprócz takich przypadkowych).No i wogóle czym ja mam je robić?ok.już nie narzekam-inni nie mają wogóle... :D
_______
dance with me
~PrzypadkA    03.05.2008 @20:16:33
czeszcz ziarenko :D:D!! tak właśnie sobie Ciebie znalazłam TU jestem gość,no nie ma co :P
_______
dance with me
~ajpi    24.12.2007 @00:02:39
dziękson ! :D
wesołych !
_______
Taste the rainbow!
~99m    02.12.2007 @16:33:43
wreszcie dostałam adres kolegi z foto
~maliniasta    09.11.2007 @16:19:47
dzięki jak zwykle za miłą krytykę ^^
~maliniasta    04.11.2007 @15:29:08
no wiem wiem.... tylko wiesz... nie zawsze mozna sobie trafic na taka pore...
~maliniasta    04.11.2007 @15:19:23
hah...
dobra dobra...
moze kiedyś poprawi to zdjęcie...
wiesz pozatym to jest chyba jekies jedno z pierwszych które wogle keiedys tam zrobiłam i w wtedy to nawet nie miałam żadnego Photoshopa czy cus :P
pozatym posiadam zwykłą cyfrówke... z tym to czasem ciężko pracować ...
~maliniasta    04.11.2007 @15:13:41
Juz i tak jestem niezłym narcyzem...
dlatego sie z Tobą kłócę :P
~maliniasta    04.11.2007 @15:08:57
ale nie musiałeś oceniac
~maliniasta    04.11.2007 @15:03:50
to po co oceniasz..?
~kasia140    04.11.2007 @09:36:14
~kasia140    04.11.2007 @00:05:36
konkretniej jest to mój ogródek i altanka
+arturbrennek    04.11.2007 @00:03:14
w polsce.... dokladnie radkow ,park krajobrazowy gor stolowych (chyba :D:D:D)
Ogolnie sporo tego tam jest
~xfatimax    03.11.2007 @23:59:58
ok trzymam za słowo...a ja moze znajde jakies lepsze ujecia... pozdrawiam
~xfatimax    03.11.2007 @23:57:02
z wiatrakami mam lepsze...ale mojej kuzynce sie podobało...
~xfatimax    03.11.2007 @23:52:10
dzieki...bede na niebo uważała...a jesli chodzi o tą kwestie to jestem fanatykiem nieba, gwiazd itd.
~Positiva    02.11.2007 @15:06:00
thx co do Twojego pytania to zrobiłem to na długim czasie ruszając zoomem w aparacie
~mijama    02.11.2007 @13:43:00
dziękuję : )
_______
'oceniaaaaj mnieeeeeeeee niech jad strumieniami leje sieeeee'
~Kfjecik    02.11.2007 @11:45:31
Dzięki zaraz obejrzę galerię
_______
Life is too short. Sex more!

~czaarna    02.11.2007 @11:41:04
dzięki
~Avadra    02.11.2007 @11:29:44
dzięki
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
+valverde    16.10.2007 @11:43:52
Zawsze Photoshop, właściwie cały czas wersja 7.
_______
Jestem drwalem swojego losu.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt